Bouw van perrons

 

 

Plaats

Project

Opdrachtgever

Start werk

Duivendrecht Aanpassen perron naar P76 standaarden, d.w.z. afstand bovenkant spoor naar rand dient 76 cm te worden in verband met in- en uitstappen Strukton Rail West 2012
Flyer P76 Duivendrecht
Maastricht Tussen Maastricht en Heerlen is een nieuw station gerealiseerd dat deel uitmaakt van de treindienst tussen Maastricht en Heerlen, Vanaf zaterdag 31 maart tijdens de BDS wordt er gestart met de voor bereidingen voor het plaatsen van keerwanden.
De werkzaamheden worden als volgt uitgevoerd:
Ballast/grond: Er zal worden begonnen met het opnemen en
afvoeren van ballast en grond naar depot. Deze ballast/grond
wordt ontgraven op de plek waar de keerwanden zullen worden
gerealiseerd.
Egaliseren/hoogte: Vervolgens word gestart met het aanvoeren en het
verdichten van zand en op hoogte brengen van het zand d.m.v. egaliseren.
Keerwanden: Na het egaliseren worden de keerwanden geplaatst met een
totale lengte van 365m1 waarvan 80% in het eerste weekend worden
geplaatst.
Aanvullen en verdichten zand: Na het plaatsen worden de keerwanden aangevuld/verstevigd met zand.
Ballast: Tot slot word het spoor aangevuld met nieuwe ballast en klaar gemaakt voor gebruik.
BAM Civiel Zuid-Oost 2012
Halte Maastricht Noord gww